tisdag

Nyss hemkommen. Sjukt lång dag då jag gick hemmifrån 6.45 imorse. 4 timmars föreläsning och sen efter lunch var det gruppmöte. Där vi bland (mycket) annat planerade för fredagens utmaning till de andra grupperna. Salen kommer fyllas av en kakofoni av ljud och läten. Låter spännande va? ;) Nu ska jag hoppa in i duchen och ta en lång och varm dusch och förhoppningsvis lyckas skölja bort tröttheten. Sen ska jag slänga ihop någon korvsås med tagiatelle innan jag intar soffan och slappar en stund framför TVn. Får försöka hinna med lite skolrelaterat också innan det är dags för sängen. Som får bli rätt tidigt då klockan ringer 05.30 imorgon också... Detta var dagens mycket spännande blogginlägg. Hoppas ni kan hålla er till tåls tills nästa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0