Pissmorgon

Efter en jobbig natt med svårt att sova, hemska drömmar som innehöll massa tårar och sen inte kunna vakna till liv var det dags att vara på körlektion 8.30. De senaste gångerna gar gått bra och jag har blivit klar med flera moment. Men nu hade jag den andra läraren. Numera kallas häxan. Blev så irriterad och förbannad på henne så nästan tårarna kom. Blev ju inget bra att försöka vara koncentrerad efter en sån natt när man mådde piss. Hjärnan var seg som kola och jag koncentreradw mig mer på att inte smälla till henne eller banka hennes huvud i instrumentbrädan än körningen.
Blev arg på mig själv också att jag inte var nått vidare bra och gav henne anledningar att klaga. Men när hon väl börjat känns det som att då kvittar det vad jag gör för inget blir rätt.

Sen att en idiot slänger upp en bildörr precis när jag kör förbi gör ju inte saken bättre....

Ledig idag och jag hade tänkt fixa med saker och ha en skön dag. Nu känner jag bara för att dra något gammalt över mig...

Ska barrikadera mig i soffan som en annan soffpotatis och trycka i mig onyttigt och tröstäta så jag blir fet och ful och tycka synd om mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0