Måndags saker

Lämnade skolan redan vid 12, skönt att kunna slutaså tidigt för en gångs skull!
Begav mig sedan bort till Emporia för en lunchdejt och lite shopping. Var på jakt efter byxor, vet att de haft på Gina tidigare men nu hade de bara med dragkedjor på benen vilket jag inte tyckte var snyggt.
Hittade roströda på Bikbok som jag köpte men sen hittade jag mer mörkt vinröda på NewYorker och det var nogden färgen jag tänkt från början. Både är snygga men jag får välja vilket par jag behåller. Behöver ju inte ha båda. Samma med de gröna, ville ha mörk gröna, typ jägargrönt. Blev två andra nyanser. Får kolla om jag ska behålla eller ej.
Sen kanske ni undrar varför jag går och köper shorts när det går mot vinter? Jo för de hade kostat 299 men var nu nedsatta till 35! Och hela sommaren typ letade jag efter fler shorts så nu har jag så det räcker till nästa sommar också :)
 Eller nått.... blir nog en överrasking när jag tar fram dem i juni nån gång eftersom jag säkert kommer glömma att jag köpt dem....
 
 
Nu ska jag dra till körskolan....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0