Helg

Nyss hemkommen efter en dag ute i naturen och lite veckohandling som avslut.
Gårdagskvällen var hur bra som helst. Mat, dryck och super härligt sällskap i Malmö. Riktigt kul var det. Extra kul att de ställen vi gick till hade jag faktiskt varit på och kände till ;)
Innanjag började skolan var lite orolig över hur mina klasskamrater skulle vara, skulle jag trivas och kunna prata med dem, skulle jag ens tycka om dem? På jobbet fanns där ju flera jag inte tålde. Men av mina ca 30 klassisar är det ingen jag inte tycker om, I like them all. De överträffar de andra med råge...och jag saknar verkligen inte jobbet och allt där...
 
I dag blev det ännu en promenad i skog och mark. Denna gången åt Småryda hållet. Försökte hitta kantareller, men nepp. Sjukt mycket av andra svampar dock.
 
Trött blir man av att vara ute i friska luften flera timmar. Bellis somnade i bilen. Men en härlig trötthet är det.
Nu ska jag steka pepparbiffar till kvällsmat. Sen blir det en film under filten i soffan med lite tända ljus. De har ju inte satt på värmen i elementen ännu... Men då är det extra härligt att ha en katt i knät!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0