:/

Då var helgen slut och jag med den känns det som. Har haft en liten svacka där allt känts och sett grått ut. Tråkigt, och inget jag har tid eller energi tid. Men det har varit mycket och då reagerar kroppen som den gjort innan och är van vid. Den har visst glömt bort att jag är en annan person nu. Trodde inte jag skulle ha någon backfall men det kom visst. Som ett brev på posten. Får hoppas att det känns bättre i morgon när jag kommer till skolan. Tycker om människorna där och mycket känns bra. Och det är stort för att komma från mig. Jag vet att det inte är allt för många jag släpper in i den närmaste cirkeln. Även om jag blivit bättre på den på sistone. Tråkigt då att en del tycks have gone MiA. Är det så svårt att höra av sig? Har gjort äpplekaka så den ska jag ha nu som comfort food och avnjuta till Rhw of New Jersey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0