Lill-lördag

Har inte föreläsning förrän kl 13 i dag så hade lite sovmorgon. Inte så myckt dock eftersom jag hade körlektion 8.30.
Både när jag dit och sen hem gick jag på Sadelmakaregatan. Vaknade till nyheterna i dag om en dödsskjutning där. Avspärrningarna var borta men poliser var kvar och en polishund gick och nosade. 
Knäppt att sånt händer bara några kvarter från där man bor... men så länge det sker nattetid så är det ingen risk att man råkar befinna sig där... förhoppningsvis.
Märkligt nog så drömde jag om att en gammal klasskamrat sköt ihjäl någon och sen, och sen att en kvinna hittades skjuten i mammas trädgård men jag såg inte om det var min mamma eller någon annan. 
Wierd, tror dock knappast att jag kan ha hört skotten och på så sätt fått in dödsskjutningar i min dröm.
 
Köpte frallor på vägen hem så nu blir det lite lyxfrulle (lill-lördag som det ju är) och slapp innan jag beger mig till skolan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0