En kväll i november

Helgen och långledigheten har gått fort. Har haft en jätte bra helg så nu har jag laddat upp nya krafter. Sista veckan i skolan innan vi går ut på tre veckors praktik. Har jag berättat att jag ska vara på akuten på lasarettet?! Det ska jag iafl :#
 
I lördags var vi i Ekeby och visade upp Bellis för uppfödarna. 9 månader har hon blivit och är en stor flicka nu. Skillnad mot när vi tog hem henne den 28e mars.
 
 
De tyckte hon var så vacker och fin och kunde inte låta bli henne :) Det kunde inte välkomstkommitén dvs. de 9 hundarna som bor där heller. Ingeborg, Hedvid och allt vad de heter var så intresserad av henne så hon fick söka skydd bakom min rygg i soffan. Värst var dock hennes pappa Buster, den amerikanska cockerspanieln. Kan han ha märkt att det var hans dotter tro? Pudel mamman Stella löpte så hon bodde inte hemma just nu. Hon fick ju bara Bellis och hennes syster i sista kullen så hon ska inte ha fler valpar.
Jätte roligt att vara där igen bland alla vovvarna!
 
Igår gick vi tipspromenad i Pålsjö Skog och sen blev det sushi lunch.
I dag har jag passat Bellis några timmar och nu ska jag slappa lite framför TVn innan sängen kallar.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0