Busy day

Slog mig i morse att det är 20 år sedan jag år 1993 började skolan. 20 år senare går jag fortfarande i skolan, ja  har ju haft nåååågra år ledigt däremellan men ändå..
 
Sitter nu på tåget på väg till skolan, har en fullspäckad dag framför mig. Först föreläsning, sen lunchdate med en kompis. Sen hem en snabbis, hämta böcker och lämna dem på bibblan, sen till lektion på körskolan, sen möta uppen kompis, sen till invigningen av Studio 62 där det ska minglas och drickas lite bubbel. Sen inom affären på vägen hem.
 
Är väl hemma till 20 hoppas jag. 12 timmar,here we go...
Men har sen en långhelg att se framemot :) Ska bara ta mig igenom dagen först!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0