Balsam för själen

Sisådär kul att bli väckt 06.30 av en valp som står med två ben upp i sängen och river mig på armen... Men så har hon låtit mig sova till åtta, halv nio de andra dagarna och då jag inte har lust att få kisspölar på golvet var det bara till att knalla upp och ut.

Och det var en helt fantastisk morgon! Sol och 19 grader!! Inga människor ute utan lungt och stilla. Bara fåglar som kvittrar från varenda buske och träd och det är ju bara underbart att lyssna på.
Tillsammans med alla dofter från hägg, spirea, haggtorn och alla frukträd som körsbär och äpple som står i blom, UNDERBART! Till och med kastanjen har börjat blomma nu! Gick till Visängen där vi satte oss på en bänk och bara njöt!

Minnet av denna tidiga försommar morgon ska jag spara och ta fram en kall vinterdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0