Two weeks notice

Två veckor kvar tills my B-day. Tycker om att fylla år, men inte att bli äldre...Men eftersom man ändå inte kan påverka det är det bara till att göra det bästa av det och fira sig själv rejält =)

Sedan jag flyttade hemifrån, och inte längre blir uppvaktad på sängen, har jag infört en ny tradition; att köpa en present till mig själv. Som jag så klart låter packas in fint och som jag sedan kan öppna på morgonen.

 Gärna något speciellt som jag kanske har suktat efter ett tag och som man kanske inte kan gå att köpa bara sådär, bara för att man vill  (vilket jag annars lätt kan göra, trust me :) Utan något som passar till ett lite mer speciellt tillfälle...

Detta året funderar jag på att köpa en ny klocka. En i roséguld... Har tittat på några från Michael Kors och Marc Jacobs men har inte bestämt mig riktigt ännu.... Ska man investera en massa pengar måste ju det man köper vara close to perfect... Tycker mycket om min nuvarande klocka men nu har jag tittat på en i roséguld ett tag. Och det passar bara att köpa en ny klocka nu... Den jag har nu köpte jag för 3 år sedan , när jag precis hade börjat jobba på banken och fick min första riktiga månadslön med provision och kände att jag förtjänade att unna mig något.

Och nu ska jag sluta jobba här så vad passar då bättre än att köpa en ny klocka så cirkeln blir sluten :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0