Super Saturday

Så var det äntligen lördag, älskar lördagsförmiddagarna då man bara kan slappa och veta att man är ledig hela dagen och imorgon också. Fast jag vaknade förvånansvärt tidigt idag, redan innan klockan 8....
Var ute igår med en tjejkompis och åt på fonduerestaurangen Oasen. Har aldrig varit där tidigare men det var annorlunda att "tillaga" sin egen mat haha. Mysig restaurang och trevligt sällskap är ju aldrig fel :))
Enda minuset var deras Frozen Strawberry Margarita som smakade väldigt artificiellt... Tacka vet jag när de görs på färska jordgubbar.
 
Nu ska jag hoppa in i duchen och sen se om jag hittar något snabbt att äta (länge sedan jag åt frukost nu ju, suck haha) och sen kommer mammas och hämtar mig och vi ska åka och titta på puppies *hihi*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0