Sköna söndag

Sitter i soffan och kollar lite halvt på Nyhetsmorgon på 4an. Skulle egentligen inte ta fram laptopen men kom på att jag ska ju betala in till nya yogakursen och det är väl lika bra att få det gjort så jag inte glömmer det. Ska faktiskt gå två pass denna vecka, ta i igen en gång jag inte kunde gå förra omgången.
 
Igår var det kalas för två av mina brorsbarn. God mat och sen både tårta och kakor :P Gick en långpromenad vid Borstahusen och stranden där. Bitande kallt men vackert.
 
Nu ska jag strax sätta igång med städningen. Blir bara lite dammsugning och sånt, Gör inte så mycket idag för nästa helg ska jag ju typ vårstäda *puh*. Eller ja, byta gardiner i alla fönster och storstäda och ta in våren och påsken :) Längtar fortfarande till våren, den kom ju minst sagt av sig i veckan och ganska snopen blev man i onsdags när man vaknade och det var alldelses vitt ute...
Det ska ju bli snöstorm nu måndag/tisdag men sen hoppas jag att snön smälter för gott denna säsongen så vårblommorna kommer fram igen! Och så jag kan sätta fram min balkonglåda där jag satte massa lökar i höstas nån gång.. Har sett att det börjat komma upp men de får stå skyddade från snö och kyla ett tag till...
 
Denna veckan händer inget speciellt känns det som... Bara lite saker jag måste ta tag i.. Sådana där kul saker som rör framtiden och mitt kommande liv typ *lol*... Hoppas att allt löser sig med jobbbeskeden jag väntar på också.
Nästa vecka däremot, då är det många kuliga saker att se framemot:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0