She's here!

 Igår efter jobb hämtade mamma mig och vi körde sen direkt och hämtade vår lilla valp!
Nu är den lilla Cockerpoo valpen Bellis här och hon har redan funnit sig tillrätt och det är full rulle!
Hon sov hos mig i bäddsoffan i gästrummet eftersom det var första natten, sen har hon en hundkort som får stå bredvid mammas säng. Hon hade lite svårt att komma till ro först och provade med att både ligga tvärs över min hals och sen på uppe på mitt huvud medan jag låg och läste.
Sen somnade hon bredvid mig och sov hela natten lång. Jag vaknade dock till emellanåt för att titta till henne men hon sussade så sött så...
Vid 7 vaknade jag och det såg ut som att hon sov. Så viskade jag "sover du?" och då sov hon visst bara räv för hon blev överlycklig att jag var vaken och gav mig värsta pusskalaset *myyys*
Sen gosade vi och lekte lite och hon bet och drog i mitt hår och sen var dagen igång ;p
 
Bellis, två månade och två dagar gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0