Mello mys

I kväll har jag faktiskt bokat mig i soffan, laddat upp med massa gott och ska nu kolla på finalen i Mellon (får börja svänga mig med dessa moderna utryck nu när man tydligen inte kallar det för Melodifestivalen länge haha).
Har inte brytt mig det minsta om alla deltävlingar och allt de gör för att dra ut på det hela, och jag sitter vanligtvis inte hemma en lördagkväll och tittar på TV. Men är det final så är det och då får man engagera sig lite. =)(=
 
Även om jag bara sett lite här och var från uppträdanden har jag i alla fall hört alla låtar och är det Robin Stjernberg och låten "You" jag hejjar på ikväll. Har hört den ganska mycket och den har fastnat, växt och jag tycker den är riktigt bra!! Och jämför man med de andra bidragen så bara måste Robin vinna!! Jag har haft rätt de senaste två åren så jag ser det redan som avgjort :P
Skånepågen kommer representera på hemmaplan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0