Studentfest

Igår tog min kära brorsdotter studenten. Hennes storasyster tog för 2 år sedan och jag kan inte annat än klaga på hur fort tiden går. Eftersom det inte är så jättestor åldersskillnad så kändes de mer som småsystrar och vi växte upp tilsammans. Kanske därför jag blev lite smått tårögd igår...
Vädret var tursamt,regningt på förmiddagen men vid utspringet och resten av kvällen var det perfekt. En mycket lyckad och trevlig kväll med familjen samlad!

Nu är det lördagkväll och åskan ocb regnet kom precis. Annars har det varit fint väder idag och jag har bland annat varit och handlat nypotatis och gårdsägg hos Larsvikens gårdsbutik. Sen blev det en sväng till Viken och kvällen avslutades med en pizza på Gröningen. Tur regnet och åskan inte kom förrän nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0