Landskrona station...

sitter jag nu på... Vet inte varför alla mina inlägg från mobilen tycks bli skrivna centrerat läge men men...
Har varit på intervju/test på yrkeshögskolan. Vet inte vad jag ska säga. Det gick väl bra, testet i Malmö bestod av två delar, ett på svenska och ett på engelska som tog nästan två timmar att besvara. Nu var det ett test vid dator där de skulle kolla hur snabbt och bra man skrev, hur bra man var på datorn. Tog 10 min.
Kan dock ändå tänka mig att gå här, fast jag var lite anti det innan. Jag vet inte, får helt enkelt vänta tills antagningsbeskeden kommer om nån vecka. Kommer jag bara in på en av de två utbildningarna så förenklar det saken för då behöver jag inte göra något val. Fast jag kommer bli irriterad över att jag inte kom in på båda. Kanke kommer jag inte in på någon, då %4#!"&!!!!
 
Nu ska jag äta min sallad jag köpte inne på Ica Kvantum. Missade 11.36 tåget med typ en minut, nästa ska gå 12.20 men nu kom det upp att det är försenat till 12.31. Tur man inte är stressad, men bara tanlen på att pendla hit eller till Malmö med massa förseningar fåt mig att fasa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0