Mums på Tomatens hus

Blev ett par timmar på stranden. Sen kom mamma och hämtade mig och vi körde till Tomatens Hus. Åt deras berömda tomatpaj. Till efterrätt kladdkaka och jordgubbspaj. Mysigt är det =)
 
Sen körde vi lite vid Vallåkra. Såg en skylt till ett naturreservat så vi körde dit, parkerade och skulle gå en liten promenad i skogsområdet där det var svalt och skönt. Gick bra till en början men sen när vi skulle tillbaka valde vi uppenbarligen fel stig för efter ett tag tog den tog slut och vi fick ta oss fram genom terrängen. Bellis sprang lös och tyckte vi var konstiga som inte tyckte det var lika lätt att ta sig fram som hon. Hon fick vänta in oss medan vi tog oss upp för branter och över stockar och stenar och hukandes under träd och buskar..
Jag gick i shorts vilket resulterade i rivmärken från grenar på vänster ben och röda kliande märken från brännässla på det vänstra. Oh well... sånt är livet. Efter lite om och men hittade vi tillbaka till bilen och og oss välbehållna därifrån :D
 
Nu sitter jag hemma med fläkten på full speed. It's hot! Men ingen klagar hoppas jag!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0