Festival

Det vara bara härom året jag började återupptäcka Helsingborgs festivalen. Under flera år satte jag inte min fot där. Det far liksom inte lika roligt som när man var 14-15 och hängde där med alla kompisar och man kände alla och festade och var ung och dum :P
 
Men igår åt jag langos och sen på kvällen/natten åkte jag Extreme! Minst 10 år sedan sist men kände att det var på tiden att man went a lite wild and crazy:)
 
Igår måste det varit tropisk värme under natten. Svetten lackade och dansgolvet på Sirocco var nästintill olidlig. Inte mycket till svalka fick man när man gick ut och kippade efter luft heller.
 
Så var i alla fall denna upplaga av Helsingborgs festivalen slut.När jag gick hem i morse var allt markansstånden på Södergatan nedplockade och endast berg av sopor vittnade om Helsingborgarnas vilda framfart under de tre gågna dagarna.
Nästa år ska kommunen ta över i egen regi och då ska det tydligen bli mer av en stadsfest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0