Crash

Gick en sväng i stan efter körlektionen. Skulle stå i Djurens Rätts tält och hjälpa till lite men hoppade det. Det som hände igår har tagit musten av mig så kände inte för nått egentligen...
Blev en sväng bland knallarna också, går ju inte att undvika att det är festival i staden..


Köpte några bitar engelsk fudge i olika smaker. 6 bitar blev 75 kr, hohojaja.
Men det var jag värd... Körningen gick sådär,jag kände mig osäker och han sa att han märkte att jag var påverkad av vad som hänt.

Var med om en krock igår. Åkte med mamma och Bellis. Hade gått lite i stan på eftermiddagen och skulle till Lidl vid Maxi. Stod och väntade vid Bergarondellen på att vi skulle kunna svänga ner. Sen sa det pang och det blev ett hemskt oljud och bilen åkte frammåt en bit. Fattade inte vad som hänt, tänkte bara vad fan var det för ljud. Lät som bagaget trillade av. En bil hade kört in i vår och baksidan hade tryckts ihop och in mot hjulen och det var det som lät när vi knuffades framåt.
Pallar inte skriva om det nu märker jag, vi överlevde men både jag och mamma har lite känningar. Så får kolla upp det. Bellis blev också chockad men verkar ok, får hålla koll på henne också..
Tackar för att det inte blev värre.. Sov inte bra i natt och märker nu att jag nog fortfarande är lite i chock...
Så säger bara trevlig helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0