A reminder

Idag för ett år sedan var jag i Stockholm. Läste tillbaka i dagboken och hade bland annat suttit på trappan till Svenska Akademin i Gamla Stan och druckit varm vit choklad från närliggande Chokladkoppen. Varmt ute så man blev varm inside-out:) En bit bort var det någon liten demonstration mot USAs blockad av Kuba.
 
Det är därför jag skriver dagbok, för att kunna gå tillbaka och se "vad gjorde jag då?" "Vad hände den dagen?".
Har en fin datumdagbok men ibland så glömmer/orkar jag inte skriva men lyckligtvid har jag så pass bra minne att jag vet undefär vad jag gjorde upp till en vecka sedan haha!
Skriver inte varje dag utan mer om man gjort något utöver det vanliga eller något speciellt hände... Lite för att komma ihåg vad man gjorde och ta fram och se tillbaka...
Har gjort det sedan jag var lite, ska bli kul att ta fram och läsa sen när man sitter på ålderdomshemmet ;P
 
 
dear diary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0