Vääärk

Om man inte trodde man kunde ha träningsvärk av ett yoga pass så tror man FEL. Jeez vad hela midjepartiet ömmar. Var verkligen tufft igår och läraren såg väl det på oss och sa flera gånger "detta är en avancerad klass nu så nu måste ni verkligen fokusera och träna uthållighet"...
 
Denna veckan har varit lite si och så på jobb. Visst, har blivit kompenserad av en bukett tulpaner så vi alla fick i tisdags när det var "tulpanens dag" och så vi bjudna på semlor. Hoppas nu bara att ordnar upp sig med sjukintyget m.m till nästa vecka så jag kan stabilisera mig igen... Märker att jag tagit flera steg tillbaka när det varit så här oroligt...
 
Har typ inget planerat för helgen vilket känns helt okej. Blir en sväng till IKEA imorgon i alla fall och den vanliga veckohandlingen. Vanligt lördagshäng med min mammi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0