Sat Nam

Finally freday och dags för en lugn hemmakväll. De senaste fyra fredagarna har det ju varit fest med allt i från julfest, till diverse utgångar :) Men ikväll ska jag köpa med mig sushi hem och bara ta det lungt och slappa. Det är vad jag föredrar just nu.

 Har varit lite si och så de senaste dagarna. Främst därför att "mitt öde" ligger i andras händer och hatar att känna mig hjälplös och tvingas stå ut med att någon annan ska bestämma hur jag ska må och känna. Och när den avgörande personen inte är tillgänglig heller så att man kan få svar... *arg*

Var lite upprörd efter jobb i går så blev en sväng in på rean på Åhlens (har ju egentligen shoppingförbud efter som jag börjat bli lite shopaholic...) och köpe lite Bliss produkter. Hoppas nu de är så bra som man hört :)

Sen var det dags för yoga och jag ansträngde mig verkligen för att slappna av och komma in i flowet. Och det funkade. Stannade kvar en liten stund och prata med instruktören. Sen blev det en rask promenad hem och då kände jag att styrkan kommit tillbaka. Var hemma 21 så drack en smoothie, duschade och gick och la mig. Idag vaknade jag 06.25, 5 minuter innan klockan ringde! Helt fantastiskt otroligt!!! När jag börjar tidigt brukar jag ha riktigt kämpigt att vakna och snoozar minst 20 min och sen stressar man iväg. Men det ska bli ordning och reda på mycket nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0