I feel good ;)

Jag mår inte bra! Jag mår riktigt bra! Sååå härligt underbart att kunna säga det! Mår bättre än jag gjort på länge och det jobbiga och den börda jag hade över mig i över en vecka är nu löst och jag känner mig så befriad. Äntligt börjar saker och ting gå vägen and I'm so happy happy!!!
Är så glad och tacksam över livet, min familj och mina väner *kärlek*.
Låt nu det fortsätta så här. I'm going up, up, up, up, up, up, up
 
Och SOLEN SKINER IDAG! Kan det bli bättre??!!
 
Mina ljuvliga tulpaner på vardagsrumsbordet. De lila är från förra helgen men tycker de fortfarande är fina trots att de är på upphällningen. De tvåfärgade gula/rosa är de fina jag fick från jobb på tulpanensdag och de vita köpte jag i lördags och invigde min nya vas från Mio =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0