Då var julen slut och granen har åkt ut!

Dumt att hålla på med storstädning på förmiddagen så man är helt slut när man kommer till jobb :P
Men nu är alla julsaker nedpackade, granen avpyntad och utkastad (detta gjordes med sorg i hjärtat eftersom den stått lika fint i fyra veckor och knappt barrat alls....)
Samtidigt som jag tar bort julen gör jag en storstädning + sortering + omorganisering = många bollar i luften.
Började så smått i helgen, ,en nu är det i sort sett färdigt. Hann idag även damsuga, tvätta golven, byta lakan, byta kuddar och filt i soffan så nu kan jag komma hem och vara nöjd=)
 
det var väl det jag hade att säga idag....
 
Håller tummarna att det kommer komma lite snö. Ska det vara kallt kan det lika gärna vara vitt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0