2013


Så var 2012 över. Känns på sätt och vis skönt då det inte varit det bästa året direkt.. Men ska försöka allt vad jag kan med att inte ta med något av det negativa in i det nya året utan helt enkelt gå vidare och lämna det bakom mig.
Kan vara lättare sagt och gjort men förändringen/förbättringen som har kommit bara den senaste tiden är guld värd!
Det jag ska ta med mig är allt det goda och bra som hänt. All kärlek och värme man fått, det sägs ju att det är när man har det som svårast som man får veta vilka ens verkliga vänner är, och det kan jag nu skriva under på. Till och med människor som man inte stått så nära tidigare kom att bli ett stort stöd. Medan de man trodde man hade nära inte var något att behålla. Men sånt är livet och just nu mår jag bättre än jag gjort på länge.
Sen är det också tråkigt att folk inte förstår att de gör en besvikna, men det är väl deras förlust antar jag...

2012 var året då jag flög mer än någonsin. Alltså verkligen flög, i ett flygplan. Stockholm-Paris-Barcelona-Stockholm. Och båda resorna till Stockholm och alla upplevelser där debiterades företaget, we like!
 
2013 då... året då mycket ska hända. Nytt jobb, ny kärlek, kanske ny bostad??? Lite jobbigt att inte veta hur det kommer bli, speciellt med jobbet. Men som den nya person jag blivit tar jag det med ro. Försöker i alla fall :-)
 
Välkommer 2012, visst kommer detta bli ett fantastiskt år?! Visst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0