Snöig helg

I lördags gick jag och sällskap en långpromenad i Välaskogen. Helt fantastiskt vacker med all snö som låg på grenar och som man fick pulsa sig fram igenom. Ett riktigt Narnia-landskap. Försökte allt vad jag kunde att insupa det vacka och spara detta minne (för att ta fram typ en het, svettig sommardag).
 
Sen blev den en sväng på invigningen av Drömljus. Var redam lite frusen efter den snöiga skogspromenaden och blev riktigt frusen av timmarna i stan. Inte ens en god kebabpizza på Bomb hjälpte :/
Hade lite ont i halsen i dag och kände mig lite sådär, hoppas det inte blir mer!
 
Igår var jag på Fitness-  och Hälsomässan på Arenan. Lyssnade på både Fredrik Paulún och Anna Skipper. Gick runt och kollade och köpte en bok av den förstnämnde som jag också fick signerad :-)
 
Rätt kul där faktiskt, fick lite inspiration och tips.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0