Life on a monday

Så var det måndag igen. Inte mycket bloggande för har haft för mycket on my mind... Mycket som händer och mycket på gång men just nu är det stiltje.
Känns lite som att jag står i stormens öga....
Som vanligt ligger det i andras händer. Andra som bestämmer när jag ska bli uthyrd till banken, när ska jag sluta m.m. m.m.
Många tankar och funderingar och planering som maler runt i huvudet. Inte ens på natten kan jag få slappna av och återhämta mig. Den ena nattens dröm är konstigare och mer utmattande än den förra. Men det är bara att pallra sig upp när klockan ringer och försöka fungera som normalt. Försöka att inte leka drömtydare och undra över vad drömmarna kan betyda...
 
Helgen bestod bland annat av ett besök på Wallmans på lördagskvällen. Hade presentkort kvar från en säljtävling på jobb som höll på att gå ut så passade på att utnyttka dem. Lite dumt att låta 1000:- gå till spillo.
Det var iafl. trevligt, inget jag själv hade betalat för men gratis är som sagt gott. God mat och rätt bra show.
 
Skrattade gott när jag upptäckte att en viss person avslutat vänskapen på FB efter att ha känt sig träffad efter kommentarer och en bild som lades upp. Well he should...
 
Nu börjar snart Game of Thrones och sen väntar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0