En lyckad kväll

Så var det söndag och här ligger man totalt utslagen i soffan. Glömde bort att spela in Vampire Diaries i går och hade inte vaknat än när reprisen var idag så ska in och kolla på tv6 play nu. Går ju inte att missa min favorit serie!!

Gårdagskvällen var great! Hade hur kul som helst. Var iväg under dagen men när jag kom hem så var det att förbereda lite inför matlagningen, sen duscha och göra vé sig.

När Louise kom började vi med att korka upp vinflaskan och snicksnacka lite. Sen lagade jag maten, bjöd på min signaturrätt som jag kallar "Barcelona-rätten" eftersom det var där jag fick tipset, serverade den med min goda aioliyoghurt. Som vanligt blev det jätte gott och den var uppskattad.

Sen fortsatte vi med Piña Colada och jag slängde ihop en chokladfondant till efterrätt som var himmelsk:)

Sen blev det utgång, lite Cuba Libre och sen Sirocco. Dansade så fötterna värkte och  hade hur kul som helst!

Var sen på "efterfest" där det fanns en pitpull hund som förvisso var jätte snäll men den blev typ helt galen i mig och kunde inte låta mig vara i fred. Hade fullt sjå att putta bort den och hålla den på avstånd för att slippa bli slickad i ansiktet...Enormt stark jycke så mörheten i kroppen idag beror nog på att jag fick ta i allt var jag var värd när jag skulle hålla den borta.

Har en massa blåmärken på benen också, vet dock inte vart de kan komma ifrån haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0