Sleepy sunday

Skön, slö söndag. Skolarbete som borde göras men skönare att bara softa lite, titta på film och njuta av att vara färdig med julstädningen och allt som hör till. Bara granen som fattas nu!
I dag gjorde jag färdigt mitt julstilében men mina hemmagjorda frostade äpplen (var lätt att göra och blev fint!) och traditionsenliga nejlikor i apelsin och citron.
 
Blev liten utgång igår med middag på Kitchen and Table, Marcus Samuelssons Manhattan inspirerade grej på Grand Hotel. Helt okej! Blev lite airhockey på Bulls också minsann!
Blev lite clubsugen! Länge sedan nu som jag var ute och festade så måste bli av snart. Ut och dansa och parta loss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0