Me, myself and I

I dag hade jag tänkt att viga hela dagen åt att plugga. I stort sett skriva färdigt de två rapporterna jag har hängande över mig.
Men jag har inte flyttat mig från soffan.Sov till 11(!) Blev lite utgång igår. Hade en klasskompis på besök hemma hos mig och sen gick vi ut och åt och det blev en liten "krogrunda". Jätte trevligt=))
Men har nu legat i soffan hela dagen och inte orkat göra ett jota. Tittat på två julfilmer och ätit julgotterna jag tog med mig hem. Slumrat lite emellanåt. Tittat lite på Sound of Music och sen på Tillbaka tillframtiden.
Helt sjukt att jag verkligen inte gjort någonting.... Fast det behövdes. Vet inte ens när jag hade en sån här slö-dag senast. Riktigt skönt iafl=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0