Ju(v)ligt!

I går snöade det när jag gick upp och i dag regnade det. Var ute och gick en långpromenad i Bruces skog igår i solen och snön. Lite svårt att ta sig fram överallt då många träd vält i stormen.
Bellis ÄLSKAR snö! Helt galen var hon och sprang lyckligt omkring. Hennes första snö i livet ju!
Hon hade blivit väldigt besviken i morse när mamma släppte ut henne i trädgården och ingen snö var kvar. Hon hade bara stått och stirrat, vänt på klacken och gått in igen.
 
Skulle gått på Jul på Fredriksdal igår som är vår årliga tradition. Vädret var perfekt me  de hade fått ställa in i fredags och när jag kollade hemsidan fredagkväll så blev det inget på lördagen heller. De var tvugna att ordna och fixa efter stormen. Tänkte ta det i dag men inte nu i detta pissvädret. Så blev inget i år... trist.
 
Men jag har storstädat och fått upp allt julpynt (tog bara fram adventssaker och lite pynt förra helgen) så nu är här så fint och juligt och jag njuter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0