Arrivederci!

Sista dagen på praktiken i dag. Tänk att de tre veckorna redan har gått... fort dessutom... men tiden går fort när man har roligt och det har jag verkligen haft!
Skulle sluta 14.30 men som vanligt blev det lite längre:) Säga hejdå till alla och sen kom det ett larm och gick jag med in på det. Bra avslutning haha!
Har varit på larm innan och det är ju lite speciell, roligt kanske man inte kan eller rättare sagt får säga...
Sekreterarna är inte med på medicinlarm utan bara andra, trafikolyckor m.m Står och skriver larmrapporten m.m Unikt för Hbg att vi får vara med på sånt. Larm är alltså när ambulanserna ringer att de är på väg och franme om x antal minuter med en patient och då börjar det pipa och läkare, sköterskor m.m kommer rusande. Och jag också då haha!
 
Jättetråkigt att säga hejdå. Har ingen lust att gå tillbaka till skolan nu när man varit ute in the real yrkeslife...
Men saknar klassisarna, fast vi 4 som varit på lasarettet har ju träffats ofta och lunchat och ventilerat m.m...
 
Fick så bra lovord och beröm och allt så blev glad att de uppskattat mig lika mycket som jag dem.
Köpte 2 kilo lösgodis som jag bjöd på inne på vår expedition och det var verkligen uppskattat :)
 
Har njutit av stämningen och gemenskapen, kanske extra mycket eftersom mitt senaste jobb var som det var. Drömde faktiskt i natt om att jag skulle tillbaka och jobba där. Efter 5 minuter fick jag nog och skulle gå och säga upp mig :)
 
Sen blev det en runda i stan och julklappsshopping. Råkade visst bli lite köp till mig själv också haha :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0