Guapas!

5 år av vännskap. Ryssland och Sverige möts i Spanien.
 

 
Vi var på flera olika klubbar men det som gjorde störst intryck var en där jag aldrig varit förr och aldrig jag skulle hamna på. Nämligen hotellet Ws söndags party. Ute vid poolen, under bar himmel. Sjukt lång kö men ännu en gång kände Elena rätt människor och vi kom in direkt och gratis. Fick till och med posera för deras privata fotograf.
Glitter och glamor, tydligen fanns både modeller och fotbillsspelare på plats, dock inga jag kände till :/
Men bara en massa vackra människor, bra musik, utsikt över stranden, Jag njöt!
Träffade brasilianska killen från Opium där. Han med VIPbordet :))
 
 
 
 
Och så var vi på Hyde. Afterwork där de bjöd på mat! Man gick in tog för sig av buffèn som innehåll typ pastasallade, sushi m.m. Sen minglade man runt och åt. Beställde något att dricka om man ville. Sen förvandlades stället till nattklubb!
 
Med promotern som var nära vän med Elena och Marina.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0