#feeling awsome!

Sitter pà fastighetsbyràn Lusa i utkanten av bcn där Elena jobbar. Kollat mailen m.m och ska snart gá bort till stranden 50 m bort och relalalalaxa. Efter att Elena hämtat mig frán el Prat ákte vi hem till henne, slappa, drack vino och sen in till centrum och klubben Hyde. Helt underbart ställe!! De hade nágon slags afterwork där de bjöd pá tapas och sushi. Äta hur mycket man ville, sen dricka lite och sen satte nattklubben igáng. Förra áret när jag var här var jag inte pá topp. Hade varit sjuk i nästan 1 mánad med feber, problem med bihálorna m.m Gjorde en kraftansträgning men med den tredje penicilinkuren i kroppen var jag inte helt bra och hade inte sá mycket energi som jag velat Den lángvariga sjukdommen tillsammans med annat gjorde att jag nán mánad senare inte pallade längre och gick i väggen. Fórsta dá vilken enorm skillnad det är nu. Som dag och natt. Vilken resa det har varit det senaste áret. Känner mig som en helt ny människa och már fantastiskt bra. Även om det var fruktansvärt att vara nere pá botten i vad som kändes som ett kompakt mörker sá antar jag att det var ett nödvändigt ont. What doesn´t kill you only makes you stronger. Och nu är jag stonger than ever. Whiplash skadan i armen är bättre och även om visdomstanden fortfarande känns är det inget som kan put me down. The world is mine and I´m a live!! Det är alltid mörkast före gryningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0