En dag i lyx

Efter en jobbig helg där en visdomstand plågat mig kändes det lite bättre i dag.
Började med att gå till nya nagelsalongen i stan och fixa fransk manikyr.
Sen till Bellakliniken där det var dags för vaxning. Även en ansiktsbehandling med färgning av bryn och fransar stod på schemat.
Hon la dock till lite mer än vad som ingick så var där typ 2 timmar. Nice att bli ompysslad.
Ska göra egen pedikyr hemma sen så jag är fin från topp till tå!

Sen blev det sushilunch och nu borde jag egentligen stryka lite kläder men tror jag sätter mig på balkongen med en bok ett tag.
Får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna.. Sömnig efter en hård dag haha.
I kväll blir det burgare och en kall en på stan:^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0