The final countdown...

Då har nedräkningen börjat... När april är slut är även mitt arbete inom denna koncernen över. Skrev på alla papper hos human resources i förra veckan så nu är det officiellt.
Kan inte säga hur skönt det känns.
Har velat detta länge och när denna möjlighet kom upp var det precis vad jag behövde och jag hade verkligen tur i oturen att det blev som det blev.
1 månad kvar sen bli jag arbetsbefriad med x antal månadslöner så jag ska verkligen njuta denna sommaren. Efter allt som hänt så kan jag tycka att jag är värd det :P
Sen börjar förhoppningsvis nya spännande utmaningar till hösten=)
 
Så nu är jag kvar på banken ett tag, sen upp en vända och sitta på telefon för att sedan avsluta där allt en gång började lagom till Valborgsmässoafton! *fingers crossed*
 
The end is near...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0