Last supper...

Sista fredagsfrukosten på resus... Sorgligt men sant.... Tog med mig och tänkte sitta framför datorn och äta för att fortsätta arbeta samtidigt då jag ska på massage nu halv och tar min rast då. Men så fick jag precis ett mail från massören att hon ställer in pga. att hon hade känningar från en skada. Så tar mig nog ut till fikarummet med kollegorna istället.
Och jag som är i stort behov av massage! Så ska kolla upp um jag hittar nått massageställe som har tid till i eftermiddag.  Ikväll ska jag bara vara hemma, har inte haft en hemma kväll på hela veckan. Lång-fika-som-blev-middag-som-blev-aw i måndags, kolonin i tisdags, ute och käkade i onsdagskväll och yogan igår. En kompis kommer över med lite charkisar och ostar och något gått att dricka sen blir det nog film eller nått.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0