Best Buy!

Ojoj... farligt att gå in i en butik "bara för att titta"... Blev nämligen flera saker som följde med hem.
Efter yogan var vi några som gick bort till Söderpunkten som kvällen till ära hade Sambakväll (eller nått) med kvällsöppet till 22...
Den nya affären "Best Buy" hade öppnat och det var som en blandning mellan inredningsbutiken Chilli och intredningsavdelningen på GeKås. Fina saker såsom tavlor som man mer än gärna vill ha hemma (om man bara hade haft plats för det...) och hyffsat billiga priser...
Hade några intensiva övningar för armarna på yogan och de var mer än plågade när jag släpade med mig shoppingkassen upp till söders höjder :)
 
Blev bland annat en verktygslåda. Ja jag äger faktiskt flertalet vertyg och tyckte att denna var snyggare än att ha dem i en glasslåda:P 69:- pix var som hittat!
Köpte en ny slikkepot eftersom den andra råkades typ knäckas... Hundleksaker för 15:-, en stor fin pläd med vargmotiv för 49:-. Att ha i bilen till Bellis tänkte jag. Fint alum med rosor som kanske blir en morsdagspresent.
Med mera med mera...
 
Så har ni inte varit där rekommenderar jag ett besök!
Nu ska jag släcka tittorna...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0