Surprise!

Idag hade jag två paket att hämta ut från posten. Det ena var från premierna från prenumerationen på Allt i Hemmet. Tidningen var ingen höjdare men det  var ju premierna jag ville åt (som alltid när jag hoppar på ett erbjudande).

Det var fyra stycken snygga porslinsmuggar i vitt med vacker silverfärgad dekor. Trendig skål på fot i shabby-chic inspirerad design. Samt ett halsband med silverhjärta och pärla. I like!

 
Det andra paketet hade jag ingen aning om vad det kunde vara men det visade sig vara "prov"-produkter från mitt älskade Panten Pro-V som ska återlanseras i Sverige. Då slipper jag köpa på mig när jag är i Danmark.
Hittade någonstanns där man kunde beställ prov produkter, Tänkte mig att man fick något litet skit. Men det var både schampo, balsam och inpackning i fullstora (200ml) förpackningar. Jeeej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0