Snart helg

Några timmar kvar nu tills helgen börjar.
Hade önskat att jag var 100% frisk och pigg men det är en släng kvar som jag inte blir av med.
För två veckor sedan vid denna tiden låg jag och stekte på stranden i Barcelona. Nu sitter jag och tittar ut på en kall grå himmel. Det är skillnad det.
 
Satt och kolla i min almanacka och insåg att jag inte jobbat en hel vecka sedan vecka 22. Nu är det vecka 36. Och då menar jag en hel vecka dvs. 40 timmar på plats på jobbet. Vecaka 23 var det röd dag den 6e, vecka 24 var jag iväg två heldagar på utbildning. Sen var det midsommarafton sen hade jag semester. Sen har jag haft strödagar i stort sett varje vecka. Och sen har jag varit sjuk till och från. Denna vecka har det varit två halvdagars utbildning så denna räknas inte heller...
 
Troligtvis blir det utgång i helgen. Kan ju inte skada att släppa loss lite ;)
Hoppas på grymt bra musik bara.  Har inte varit ute sen helgen i Barcelonas nattliv och där var det grymt bra större delen av tiden. Undantag när de spelade Cotton Eye Joe och All That She Whants men och andra sidan jublade jag över denna música sueca. Även om det var 15 år gammal sådan.
 
 
Irriterande låt egentligen men den spelades mycket i Spanien och ja, efter ett par glas blir den bättre :)
 
 
 Men detta är min barcelona låt anno 2012. Elena var helt galen i den och tydligen alla DJs också. En liten dos reggaeton skadar aldrig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0