Lovely evening

En riktigt trevlig kväll börjar nu gå mot sitt slut. Gästerna har precis gått och jag ska strax krypa till kojs. Uppdaterat min playlist i möbilen så tänkte att jag skulle passa på att göra ett inlägg här också.
 
En kväll fylld med skratt och prat, god mat och god dryck. Har inte sett Mikaela på snart ett år så det var ett kärt återseende. Och både Eli och Carro kom till stan och gänget var samlat i gen på första gången på hur länge sen som helst.
Mika hade med sig både en flaska rött och vitt (varför behöva välja right?) och Eli bjöd på hembakde brownies till dessert och jag gjorde mina goda bruchettor.
 
 
För 2 pers:
 
Pesto
Fyra skivor italienskt lantbröd.
Fyra skivor seranoskinka (eller parma)
Två mozarellaostar
Ruccolasalladen
 
Bred på pesto över brödskivan. Lägg på en skiva seranoskinka och smula över mozarellaosten. In i ugnen typ 10  min. Strö över rucollasalalden och ev. lite pinjenötter vid servering.
Vill man kan man ha lite skivad tomat under osten också.
 
Inte bild på mina men den enda jag hittade som likade le orginal:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack för en superkväll! Feels soo good to be back=)

2012-09-11 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0