Damn

Regnet öser ner och gör mig inte på bättre humör. Så många saker som irriterar och stör mig just nu så jag har svårt att hålla mig positiv som jag lyckats så bra med ett tag nu. Har verkligen kommit långt men sådana här dagar förstör mycket.
 Främst gäller det saker som rör jobbet. Är trött på att saker och ting inte händer, att ingen tycks bry sig, med mera och ännu mera mera... Små och stora saker blandat som byggs upp och blir större och större.
 
Pinned Image
 
Blir ingen raskpromenad på lunchen i detta vädret. Annars har det funkat bra att få ut all uppdämd inre ilska =)
Och som det känns i dag får det bli minst en timme på crosstrainern i högt tempo ikväll istället.
Kan inte denna dagen bara ta slut. Typ nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0