A fishy day!

Äntligen fredag och denna dagen kom då verkligen inte en dag för tidigt.. Till råga på allt så skiner solen för första gången på jag vet inte hur länge.
 Idag ska jag på pedikyr på Njuta Spa. Och inte vilken pedikyr som helst utan fisk-pedikyr! Har ju sagt att jag vill prova och idag ska vi göra slag i saken. Ska bli spännande. Och efter fishspaet så ska vi äta sushi.
Insåg nu när jag skrev detta att det var ju en bra timing att äta sushi just idag haha... Så om inte fiskarna äter upp mig så ska jag äta upp deras artfränder, eller nått sånt:P Äta eller ätas that is
 
Sedan bjuder helgen på en massa annat skojj och jag hoppas helgen varar lääänge så att det inte rätt vad det är är måndag igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0