*tihi*

Äntligen äntligen fredag. 3,5 timme kvar tills helgen börjar så nu får tiden gärna snabba på så jag kan få komma hem någon gång.
Behöver hem och vila och fortsätta kurera mig från förkylningen som börjat komma smygandes igen. Var ju på väg härom veckan men sen försvann den och jag kände mig friskt. Men häromdagen var det dags igen.
 Skulle egentligen ut och äta men några vänner ikväll men får hoppa det denna gången. Känner bara för att gå hem direkt efter jobb och krypa ner under filten i soffan med en varm mysig katt bredvid. Speciellt med rådande väderlag. Fick avbryta min shopping runda igår också. Storm och iskalla vindar var ingen hit och speciellt när stan kryllade av grönklädda tyska fotbollssupportrar.
 Har i alla fall bestämt vad jag ska ha på mig på galan. Ska bara bestämma skor och accessoarer men kommer inte behöva köpa något nytt.  Har verkligen så det räcker och blir över :)
 
Kul att Madde förlovat sig. Igen. Roligare att hennes "tihi" på slutet blivit en sån snackis. Ännu roligare att se parodier på det :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0