Spöken som spökar

Sov hemma hos mamma i fredags.  Har inte träffat Mizzi på några veckor så det var välkommet. Ska snart ta hem henne, hon har ju bott hos mamma några månader nu. Saknar henne mycket även om det är skönt att slippa allt jobb...
 Mamma gjorde god mat och det var så skönt att bara ta det lungt och vara med de som betyder allra mest.
 
I lördags besökte jag den alternativa hälsomässan på IH. Har varit på den en gång för flera år sedan.
Började med att gå på en stor-seans. Fanns flera medium men vi tog bara första bästa. Hohojaja vad det kändes bluffigt. Vi var väl ca 15 pers men under den timmen hann hon bara med 3-4 "besökare". Och ingen av de som fick besöken var riktiade till kände typ igen något....
Sedan kom djuren och fast hon sa de vanligaste djuren, typ en labrador, en kanin, så var det ingen som kände sig träffad. Så nej, det kändes inte så seriöst.
Slank in på en gratis föreläsning också som var mycket mer givande.
 
Smakade raw food från en restaurang som ska öppna inom kort i stan. Ett välkommet tillskott faktiskt!
Hittade även te av älgört som jag blev jätte glad över. Älgört är ju typ naturens salicylsyra och bra mot värk m.m. Så istället för att ta konstgjorda värktabletter så tror jag mer på att få samma substanser från naturens eget skafferi. Tänkte plocka och torka själv i somras men ville inte lägga ner en massa jobb och så kanske det smakade vedervärdigt. Men nu hittade jag alltså grönt te med älgört så nu ska jag prova att dricka det vid behov=)
 
 
Kände mig glad och laddad med positiv energi och trots att det var måndag skulle jag stråla och vara glad. Så kom man hit och efter bara en stund försvann det. Och nu sitter jag här trött och halvdeppig som vanligt...
 Så mycket tankar och oro just nu....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0