Full rulle

Min helg har bestått av följande:
 
Fisk-pedikyr
Eli satt och fnissade hela tiden och jag upplevde det som ren tortyr! Det känns som att stoppa ner fötterna i bubblande champagne sa personalen. Satt och försökte intala mig det men nej, det var fortfarande fiskar som naffsade på mina fötter och när jag tittade ner såg det mer ut som blodiglar.... Inget för kittliga fötter!
 
På lördagen körde jag och mamma till Nyvång för att plocka plommon i en främmande människas trädgård!
Låter wierd men den är genom Äta Varas fruktförmedling. Man söker om det finns någon inärheten av där man bor dom har frukt de behöver bli av med. Vi fick rätt många plommon på vårt Victoria träd i kolonin men de är slut sedan länge. Meningen är väl att man främst ska plocka fallfrukt så att inte denna går till spillo. Men på grund av rådande väderlag och sörjan som uppstod på marken fick vi plocka från trädet haha=)
 
Sen blev det in till IKEA och en stor handling. Så sen tillbringade jag lördagskvällen att skruva ihop en nattduksbord och en ny hylla till köket. Men man kan ju det där med IKEA möbler nu så det gick rätt fort
 
 
På söndagen var det familjedag inom koncernen på Olympia så jag drog dit och kolla lite fotboll och såg när HIF krossade med 3-0
 
 
 
Fick plats på sektion 30 och tänkte att det var väl inte så roligt att sitta vid bortasupportrarna men vi fick jätte bra platser högt upp, och det där med bortasupportrarna var inget att oroa sig över. Haha de var inga babyblå idioter (läs MFFare)
 
Innan matchen hade jag städat och donat hemma, bakat plommon paj och äpplemuffins som vi fikade på innan matchen. När jag kom hem var jag lite småfrusen så jag tog ett hett bad och kunde sen bara slappa resten av kvällen. Nice!

Kommentarer
Postat av: Eli

I did not! haha, jag ska nog allt tvinga med dig en gång till:PPP

2012-10-01 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0