Gala tomorrow

Imorgon vid den här tiden befinner jag mig i Stockholm och är på Rosa Bandet galan! (om allt vill sig väl med flyg m.m. vill säga, kanske blir snöstorm haha).
Ska bli super roligt och ser verkligen fram emot det. Ska verkligen njuta de här två jobbfria dagarna och uppskatta och värdesätta att jag får flyg t/r till Stockholm, ett eget hotellrum, tre rättersmiddag, underhållning, tvsändning, efterfest och allt annat som Stockholm kan tänkas bjuda på dessa två dagar. Och som allt är totally gratis ;P
 
Ska ladda upp med näsdukar också och stålsätta mig. Vet ju att det mitt bland festligheterna och glädjen på galan även kan bli en del sorgligheter när kvinnor som drabbats av bröstcancer berättar sina historier och de har alltid med ett exempel på en som inte lyckades överleva. Börjar jag då tänka på min moster som inte överlevde denna hemska sjukdom och min mamma som drabbades av den för exakt ett år sedan, då kommer tårarna inte sluta rinna.
Men inte tänka på det nu. Ska släppa allt som är jobbigt och alla svårigheter och bara ha roligt. That's a deal.
 
Köpte en ny klänning igår att ha på mig. Japp, jag hade ju redan bestämt att ha en som jag redan hade men så skulle jag  in i en butik på Väla för att titta på en klänning jag sett på deras hemsida men hittade istället en annan som kändes rätt.
 
 
Jag efter Rosa bandet galan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0