En oväntad vänskap

Måndag och här sitter jag med lite ont i halsen, känner mig hängig och inte alls på topp. Började så smått i fredags men det har inte brutit ut något under helgen så jag håller tummarna att dte inte kommer bryta ut alls.
Gick en lång promenad längs med Råån. En klar, skön höstdag även om träden inte ändrat färg så jätte mycket ännu.
Var även på bio och såg en film som jag nog måste säga är bland de bästa jag sett! Hade höga förväntningar på den och den överträffade dem. Precis en sån film jag behövde, en sån som gör en gott.
Skratta, kärlek och tårar av glädje=)
En oväntad vänskap <--- se den!
 
Hade en säljtävling på jobb med vinstpaket till Rosa Bandet galan. Jag vann ju för två år sedan och hade jätte kul där. Förra året kunde jag inte bry mig mindre om den. I år gjorde jag ett försök och lyckades bra, men vann inte då vinsten lottades ut...
Lika bra ändå, har varit lite kluven till om jag skulle bry mig. Där var ju inslag på galan som var sorgliga redan då och sånt känns 1000 gånger värre nu. När man själv är anhörig till en nära drabbad.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Skönt att allt gick bra, har tänkt mycket på er. Förstår att det inte är över än men snart så=) Ringer nån dag igen i veckan. Ta hand om dig och var rädd om dig! Du betyder mycket för många =)

2012-10-15 @ 15:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0