Dear Santa...

I dag är det exakt 2 månader till julafton! Kan verkligen inte fatta det. När jag gick till bussen i morse och klockan var kvart över 7 och det var mörkt (och mörkare kommer det bli...) så kunde jag nästan tycka att det hade varit mysigt med lite julbelysning i träd och fönster. Men jag känner verkligen inte att det är dags att börja julpynta. Det räcker till första advent så än så länge går jag bara förbi alla julsaker som börjar poppa upp i butikerna med raska steg.
 
Däremot har jag börjat skriva ner saker på önskelistan! Har jag kommit på saker jag skulle vilja ha och är det inget jag vill/behöver asap kan jag lika gärna vänta med dem och istället skriva upp det på en julönskelista så att jag kan få det i julklapp! *hint, hint*
 
Har faktiskt även flera saker på en lista på julklappar jag själv ska köpa till andra, och den är nästan, om inte riktigt, lika lång ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0