And the new winner is...

Imorse fick vi plötsligt veta att vinnaren av lottdragningen till Rosa bandet galan hade ändrat sig och inte ville åka längre. Så ny dragning gjordes och vinnaren blev *trummvirvel* ---->JAG<----
Japp så om två veckor är det jag och som sitter på planet på väg till Stockholm med galamiddag, tvsänd live gala, hotellövernattning och hej faderullan!
 Har inte hunnit smälta det ännu då det kom aaaningen plötsligt. Men jag är glad över att vinna =)
 
Allt händer av en anledning. Det finns en mening med allt. Har därför bestämt mig för att se detta som en begravning av allt det onda och jobbiga med bröstcancer som vi genomled från förra oktober och framåt och att detta istället blir vändningen och att jag härefter ska gå vidare och må bra!
Så det så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0